Lavrac grill

luni, 30 decembrie 2013

 L-am gătit la grill, de aici numele reţetei.






Ingrediente pentru o porţie:
un peşte
sare 
piper
pătrunjel, rozmarin o rămurică din fiecare
oţet balsamic cât e nevoie



Mod de preparare:

Peştele se curăţă de intestine şi solzi, se spală, se usucă şi se unge cu puţin ulei. Se aşează pe un grătar de la cuptor pus într-o tavă potrivită.
        
Într-un castronel se amestecă sare, piper şi otet balsamic. Rămurelele de pătrunjel şi rozmarin se înmoaie în compoziţie după care se unge peştele, pentru ai da aromă.
        
Se deschide grillul din cuptor şi când a ajuns la temperatura potrivită se aşează dedesupt tava cu peştele care se unge din când în când.
         
Depinde de mărimea peştelui, eu am avut unul de 400 de grame şi l-am ţinut 10 minute pe o parte, după care cu grijă l-am întors şi l-am copt şi pe cealaltă parte.
         
Se serveşte imediat altfel carnea devine seacă.

Poftă bună!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Reţete uşoare Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino