Omletă fără ulei

sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Ideea acestei omlete fără ulei nu îmi aparţine. Am văzut la televizor o bucătăreasă italiană care a făcut o omletă fiartă. Numai că e nevoie de o pungă specială pe care eu nu am avut-o, aşa că am gătit-o în cuptor. Eu am folosit ce aveam prin frigider.


 



         
Ingrediente:
4 ouă
lapte 200ml
făină 2 linguri
salam 100gr
brânză topită 3 felii
măsline 15 (verzi, negre, maro)
pătrunjel
sare
piper

          
Mod de preparare:

Salamul se taie cubuleţe, măslinele în două, brânza mărunt. Pătrunjelul se toacă. Ouăle se bat şi se adaugă făina şi laptele. Se pun celelalte ingrediente, sare şi piper.
     
Compoziţia se pune într-o tavă pentru cuptor tapetată cu hârtie pentru copt. Se dă la cuptorul încălzit la 170 de grade pentru 20 de minute.
     
Eu am servit omleta la micul dejun alături de un pahar de suc de roşii.


          

Poftă bună!
             

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Reţete uşoare Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino