Tocinei cu dovlecei-de post

miercuri, 30 aprilie 2014




          Ingrediente pentru 12 tocinei:

     2 cartofi
     dovlecei in greutatea cartofilor
     o ceapa verde (eu am folosit cateva frunze)
     un catel de usturoi sau cateva frunze verzi
     patrunjel
     sare
     piper
     ulei

          Mod de preparare:

     Cartofii spalati si curatati de coaja se dau pe razatoarea cu gauri mari.Dovleceii daca e nevoie sa curata de coaja si seminte (acum nu cred ca e nevoie pentru ca sunt mici) ;dupa care se dau pe aceeasi razatoare. Se pun impreuna cu cartofii intr-o strecuratoare si se scurg bine.Se mai strang intre maini daca e nevoie.
     Se amesteca cu ceapa,usturoiul si patrunjelul tocate.Se sareaza si se pipereaza.Se da forma dorita,nu prea inalta si se prajesc in ulei pana se rumenesc bine.La inceput focul trebuie sa fie mare ca sa se formeze o crusta,(altfel se imprastie prin tigaie) dupa care se da focul mai mic.Eu am facut asa pentru ca i-am facut de post,fara ou.
     Se servesc imediat dupa ce se scurg de ulei pe hartie speciala.

          Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Reţete uşoare Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino